Siirry sisältöön

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Miten saan laskun ostoksestani?
Paketin/lähetyksen mukana saat vain kuitin ostoksestasi. Varsinainen lasku lähetetään Sinulle sähköpostitse tilauksessa antamaasi sähköpostiosoitteeseen.


Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteen, miten toimin?
Jos haluat peruttaa tilauksesi tai palauttaa ostoksesi, voit palauttaa sen meille. Paluurahti ja vastuu kuljetusvahingoista palautuksissa ovat Sinun vastuullasi.


Tuote on viallinen ja haluan tehdä reklamaation, miten toimin?
Jos havaitset ostamassasi tuotteessa vian, pyydämme Sinua ottamaan välittömästi yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakaspalvelumme voi usein opastaa ongelmissa, eikä tuotetta tarvitse välttämättä palauttaa. Jos tuote täytyy palauttaa, lähetämme Sinulle palautusrahtikirjan sähköpostitse. 


Mikä on toimitusaika?
Tavanomainen toimitusaika on 2-4 työpäivää.  Kun tilaat ennen klo 14.00, lähetämme tilauksesi saman päivän aikana. Jos tuote on tilapäisesti lopussa, toimitusaika on ilmoitettu tuotetiedoissa verkkosivullamme sekä tilausvahvistuksessa. 


En ole saanut tilausvahvistusta?
Saat tilauksestasi automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, antamasi sähköpostiosoite on virheellinen tai vahvistusviesti on ohjautunut roskapostisuodattimeesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ongelmatilanteessa.

logotypes-fi.png
 

 

Tuote on siirretty ostoskoriin